Fontos, hogy kihasználjuk a Facebook adta lehetÅ‘ségeket. Ha még soha nem próbálkoztunk ezzel, akkor ne hagyjuk, hogy tévhiteink áldozatává váljunk ebben a kérdésben. Gyakran hallott érv a Facebook hirdetések ellen, hogy az illetÅ‘ maga sem szeret direkt marketing „áldozata†lenni, ezért a saját termékét vagy szolgáltatását sem szeretné mások hÃrfolyamán (sokszor) megjelenÃteni. A helyzet az, hogyha mi magunk tartózkodunk a hirdetéseink elhelyezésétÅ‘l, attól függetlenül más terméke/szolgáltatása ott lesz a hÃrfolyamon, rosszabb esetben a konkurenciánké.
Ezen kÃvül sokan úgy látják, hogy a hirdetésekre szánt pénzbÅ‘l érdemesebb másra elkülönÃteni, de legalább megspórolni a marketingszakértÅ‘ árát. Az igazság viszont az, hogyha fordÃtunk egy kis pénzt, energiát, valamint egy nagyobb adag türelmet a gyakorlásra, akkor önállóan is nagyon jó eredményeket érhetünk el a hirdetéseket illetÅ‘en.